Kære medlemmer.
Det har været en hård fødsel, men langt om længe er vi nu så vidt, at vi kan åbne for spil på padelbanen fra og med på torsdag.
Vi har i dag rengjort banen, og afprøvet den. Alt tyder på, det bliver rigtig godt. Det er dog lige nu højtid for nedfald, så det kan blive nødvendigt at feje. Det som ligger på banen nu, betyder dog intet for spillet.
Der er nogle vigtige opmærksomhedspunkter når du bruger banen:
  • Booking sker fortsat via hjemmesiden. Se denne video: https://youtu.be/O-GhjDmYSEU Husk padel er et 4 personers spil - altså double. Vores it leverandør Klubmodul trykker på startknappen for booking en gang i morgen - vi kender desværre ikke tidspunktet.
  • Adgangsforhold
    • Adgang sker via Dybrovej, dvs. på fortovet rundt om bane 3, derefter ind.
    • Der er endnu ikke lagt fliser, så gå forsigtigt, se dig godt for. Der er huller, som du skal passe på.
    • Tør skoene godt af inden du går ind på banen og brug de opstillede koste.
    • Der er bestilt et gummiunderlag, som kommer til at gøre adgangsforholdene bedre, indtil vi får lagt fliser.
    • Der bliver senere sat lås på, men fra start vil banen stå åben ligesom tennisbanerne.
  • Må man have gæster med?
    • Ja det er tilladt og der gælder samme regler som ved booking af tennisbaner, se klubreglement her: https://hoejbjergtennisklub.dk/htk-klubreglement. Vi vil følge gæstebookingen tæt og vi opfordrer til at det begrænses, da det er et medlemstilbud. Bliver omfanget af gæstebookinger for stort, så lukker vi ned for det, da medlemmerne i første omgang skal kunne komme til at spille. Vi har besluttet, at lave en 3-måneders prøveperiode med gæstebooking, som vi kender det fra tennis, hvorefter vi evaluerer om det kan fortsætte.
  • Lånebat er du velkommen til at benytte. De ligger i køkkenet i papkassen under bordet til venstre for indgangsdøren til fri afbenyttelse, sammen med nogle bolde. Bolde er kun til opstart, du skal fremover selv skaffe padel bolde (som ikke er tennisbolde). Husk at lægge bat tilbage så der er til de næste.
  • Fodtøj. Du må gerne benytte dine tennissko, men vær omhyggelig med rengøringen og benyt de opstillede koste.

Vi håber alle vil være med til, at vi kommer godt i gang og at vi sammen passer på alt det fine nye vi har fået.

Der er lavet aftale med vores entreprenør om, at der lægges fliser hele vejen fra Dybrovej til indgangen og der bliver også mulighed for et bordbænkesæt, hvor man kan sidde og nyde det før og efter kampene.

Vi vil gerne ønske alle stort held og lykke med padelbanen, som vi håber vil give os alle sammen en masse sjov og god motion. Håber i vil hjælpe os med at klaret de opstartsproblemer vi klart vil løbe ind i.

Bedste hilsner

Hold i dag