Juniortræning 2024

Så er vi klar til at tilbyde juniortræning med start i uge 20. Der bliver træning første gang tirsdag den 14.5. Afhængig af hvor mange der tilmelder sig ser vi på om vi skal oprette flere hold og evt. på flere dage. Det der ligger fast, er at Nicholas står for træningen tirsdag kl. 17-18. Nicholas er 27 år, har træneruddannelse og træner erfaring fra flere år som tennistræner. Der bliver 8 gange og vi tilrettelægger træningen ud fra det niveau man har. Ved tilmeldingen skal du skrive:

Har du spillet før og gerne i hvor lang tid.

1. Din alder
  2. Hvilke ugedage du kan
  3. Navn
  4. Mobil nummer og mail

Kommer der tilmeldinger til mere end et hold, så er vi så heldige at Annegrete Danielsen har tilbudt at træne de yngste. Træningen er sjov og varieret og har altid været en stor succes for børnene.

Det koster 300 kr. og herudover skal man skal være medlem af klubben for at deltage i træningen. Et medlemskab koster 300 kr for et helt år, hvor det så er muligt at booke baner sammen med andre, ligesom det er muligt at spille padeltennis. Du vil få nærmere info om indmeldelse og betaling.

I første omgang skal du tilmelde ved at sende en mail til Nicholas og Per Dinesen.

Mail: Nicholas: nicholasjonesy1996@gmail.com mobil 5353 7305

Mail Per: p.dinesen@yahoo.dk, mobil 2920 9190

Du skal sende indmeldelsen inden den 1.5.