Kære medlem.

Her følger lidt info til dig om sæsonen 2021, som vi snart kan åbne, ligesom du kan læse om status på padelbane og om afviklingen af generalforsamling.

Vi åbner snart, håber på den 10. april.

Vores dygtige banemand har prioriteret vores baner meget højt i år, og han har bare været super hurtig. På trods af nattefrost er det lykkedes så godt, at banerne snart er klar til at booke.

Vi forventer, at det vil være muligt at spille fra den 10. april. Hvis vi må udsætte så skal informerer vi selvfølgelig herom.

Desværre kan vi ikke afholde en egentlig fysisk standerhejsning og få hilst på hinanden. Det gør vi til gengæld, når den pokkers Corona forhåbentlig snart er blevet tæmmet.

Vi ved, at der altid er en voldsom lyst til at spille, når vi lukker op - heldigvis, men vi opfordrer til, at vi deles godt om tiderne i den første uges tid, hvor du bedes nøjes med at booke 1 time ad gangen, så vi alle kan komme ud og få rusten banket af.

Det kan oplyses, at I vil se spil på banerne allerede fra nu. Det skyldes, at banerne prøvespilles af vores turneringsspillere som også løbende reparer skaderne. Banerne er således ikke åbne for almindeligt spil endnu, så selv om det er muligt allerede nu at booke tider, så vil banerne være aflåst indtil den 10. april - og stadig med forbehold for, en mulig udsættelse hvis vejret driller os.

Kontingentopkrævning - ajourfør dine betalingsoplysninger, hvis du har fået nyt betalingskort

Med hensyn til kontingentopkrævning så sker det automatisk den 1. april. Vær opmærksom på, at dine betalingsoplysninger er korrekte under din profil - ret endelig, hvis du har fået nyt betalingskort. Skulle du mod forventning ønske at melde dig ud af klubben, så gør du det ved at logge på, som når du har booket baner, og derefter trykker du på "mine tilmeldinger", hvor du kan stoppe dit medlemskab.

Padelbane

Vi har hen over vinteren arbejdet hårdt på at få de sidste detaljer om banen på plads. Vi er nu så langt, at vi har grønt lys til at gå i gang. Vi har været rundt om en besværlig klagesag fra vores naboer, som havde indbragt en klage til Nævnenes Hus i Viborg. Klagen er blevet afvist, og vi kan opføre banen i overensstemmelse med betingelserne i byggetilladelsen. Det lange forløb i sagen har desværre en alvorlig bagside. Det har vist sig, at priserne på materialer og udførelse (arbejdsløn) er steget voldsomt, og samlet set har det medført et hul i finansieringen, og vi mangler lige nu ca. 200.000 kr., før vi i bestyrelsen mener at kunne gå i luften med et i øvrigt super fedt projekt. Vi er i gang med at undersøge markedet nærmere, i forhold til prisniveau herunder om vi kan skaffe flere midler.

Vi vil tage emnet op på generalforsamlingen - evt. på en ekstraordinær generalforsamling.

Generalforsamling

DGI anbefaler fortsat, at vi ikke mødes i større forsamlinger, når det ikke er direkte i forbindelse med en sportslig aktivitet.

Vi indkalder til en udendørs generalforsamling, så snart vi får grønt lys fra DGI. Du får selvfølgelig en invitation så snart vi får mulighed for at afholde generalforsamlingen.

Vi glæder os til en super sæson på vores dejlige anlæg.

Mange hilsner