Så er vi igen klar med vores dejlige arrangement, Sandahl Cup.

Det bliver i år søndag den 30/8 med start kl. 12.30.
Det forventes, at vi er færdige med turneringen og diverse konkurrencer ca kl. 16.30, hvorefter vi får besøg af Højbjerg Vine som kommer og laver en spændende smagning under temaet "Rundt om Italien" med fokus på rødvine fra de mest kendte regioner.
Der bliver også mulighed for at bestille vine, der er helt sikkert gode tilbud til os.
Peter Sandahl er igen i år sponsor for turneringen og det er garanti for, at vi ikke kommer til at mangle noget i løbet af dagen.
Deltagelse i turneringen er gratis.
Hvis du også vil være med til vinsmagningen så koster det 75 kr. pr. deltager.
Du tilmelder og betaler (hvis du vil være med i vinsmagningen) via hjemmesiden under emnefeltet "Arrangementer" og det er vigtigt at du gør det den vej, da det er mest sikkert og mest enkelt for alle, ikke mindst vores kasserer.. Der er hjælpetekst når du fører musen hen over spørgsmålstegnene i rubrikkerne for henholdsvis turneringen og vinsmagningen. Du er velkommen til at tage en ven med til vinsmagningen og det kræver ikke at vedkommende er medlem af klubben.
Vi håber at se dig - det bliver ligeså godt som det plejer.

Mange tennishilsner fra bestyrelsen.
Hold i dag