Medlemsrabatter

Som medlem af Højbjerg Tennisklub, kan du benytte dig af nedenstående tilbud:

Højbjerg Tennisklub har indgået et partnerskab med Sport Direct - Danmarks førende leverandør af sportsudstyr, spillertøj, profilbeklædning og firmagaver.

Som medlem får du adgang til fornuftige priser, hurtig levering og et bredt udvalg af kvalitetsprodukter. Uanset om du har brug for tennisketchere, støddæmpere, spillertøj med logo og navn, har vi det hele.

For andre forespørgsler eller spørgsmål kontakt klubkonsulent Matias Godsk fra Sport Direct på 51 78 67 62

Du får 20% på alle tennisrelaterede artikler, som ikke er nedsat i
InSport på Klostergade 28 i Aarhus C.

Når du handler hos Højbjerg Vine på Kridthøjvej 4 ryger 10% tilbage til klubben ved at du meddeler, at du er medlem af Højbjerg Tennisklub. Bonen lægges i en lille bowle påtrykt Højbjerg Tennisklub og så tæller vi op et par gange om året, hvorefter vi får tilbagebetalt de 10% af det samlede køb.